CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, October 6, 2008

Indahnya Lebaran 2008

Alhamdulillah setelah sebulan berpuasa menahan lapar dan dahaga serta segala2nya akhirnya tibalah saat dinanti2 oleh semua umat Islam terutamanyer aku ler..heheee..tahun nih 'turn' aku kena ikut my hubby raya kat kg. dia Melaka....dah 2 tahun berturut2 beraya kat Pahang...cam tak adil lakkan??? Walaupun beraya kat Melaka kira best gak ler...aku sebagai ibu kepada Syahmi & Irfan tumpang gembira sebab dapat bantu anak2 aku tambah koleksi duit raya...heheee....lepas ler claim duit tol dan minyak keta....heheee (acah jerrrr)



Antara aksi2 syahmi dan Irfan ketika g beraya...syoknyer diaorg...




Pic nih aku ambik time nak balik ke Pahang...saja pakaikan diaorang baju colour sama....teringin nak anak twin tak dapat so pakai baju sama pun cam twin jugakkan??


Syahmi tak lepaskan peluang yang ada...sempat lagi suruh aku rakam aksi ganazz dia panjat motor dgn sepupu2 dia...Time nih kitaorang beraya kat Pahang.







Raya ke-3 kitaorg g Pantai Lanjut, Rompin...ada ke patut orang g beraya kitaorang g mandi laut lak...tak sesuai...tapi best per? kelaianan. Mula2 ingat nak g berkelah tapi tak jadi....takut hitam lak balik KL. So kitaorang g belah petang....best gak ler...


Mutiara Kata:

Angankan apa yang engkau inginkan, pergilah kemana engkau ingin pergi, jadilah seperti yang engkau kehendaki, sebab hidup hanya sekali dan engkau hanya memiliki satu kesempatan untuk melakukan segala hal yang engkau ingin lakukan. Semoga engkau punya cukup kebahagiaan untuk membuatkanmu tersenyum, cukup percubaan untuk membuatmu kuat, cukup penderitaan untuk tetap menjadikanmu manusiawi dan cukup pengharapan untuk menjadikanmu bahagia.

0 comments: