CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 3, 2008

Bercuti di Genting Highland, Pahang

Gambar2 kenangan ketika bercuti ke Genting Highlans. Best juga...kitaorang dapat separuh harga jer masuk tuk main kat indoor genting nih...sbbnya adik aku Nirman keje kat sini so dapat ler harga staff. Kira ok lerkan???


Seronok betul syahmi dapat g Genting Highland tuh sampai cam nak melompat..mujur pak teh dia pegang kuat2...dia nih klau bawa berjalan memang suka sgt...

Konon2 pose manja ler tuh!!!

Kabus tebal..sejuk jugak..kesian syahmi aku lupa pakaikan baju sejuk.....









Syahmi suka sgt naik kapal terbang nih...aku terpaksa tebalkan muka dok dlm kapal terbang nih sampai dekat 1/2 jam..apa taknya bila berhenti jer kapal terbang nih aku nak turun jer syahmi menangis..menjerit taknak turun...takkan aku nak biar jer dia nangis so kena layan perangai dia dok ler kat dalam tuh sampai dia bosan...ibu mithali ler katakan...




Mutiara kata :

Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yang terbaik. Mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.









ad

0 comments: