CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 10, 2008

Saat2 indah bersama teman2 - d' LAN






Ini sebahagian staff Bahagian Teknologi Maklumat, MQA...kitaorang abadikan pic nih masa nak sambut raya aidilfitri tahun 2006..time nih aku tengah sarat pregnant kat Syahmi..tapi sekarang nih semua hanya tinggal sebagai kenangan jer...yang bertukar ke Bahagian lain pun ada dan yang bertukar ke Jab lain pun ada..walau camner pun aku harap kenangan yang tercipta antara kita semua aan terus kekal abadi di kotak fikiran...nak ulang balik keindahan tuh mustahilkan so kita abadikan jer erk!!! moga semua terus berjaya...



21 - 23 Julai' 08 yang lalu aku hadiri kursus 'Transformasi cara bekerja: Peningkatan Prestasi ke arah kecemerlangan' (Kakitangan sokongan) Siri 11, kat MQA.......nih adalah antara aktiviti kumpulan aku KAIZEN yang dapat aku abadikan sebagai kenangan...Tengah discus nak buat assignment pun sempat lagi pose lagikan?




Saat2 menghadiri Kursus Perkhidmatan Berorientasikan Pelanggan, ajuran Kementerian Pengajian Tinggi di Cherating, Kuantan Pahang pada 4 - 6 Julai 2007. Wakil dari LAN 3 oarng jer aku, kak Suhaila dan Suriati...memang best giler kursus nih...enjoy sgt...kitaorang rasa cam g bercuti jer...he3.



Memory sambutan hari raya Aidilfitri yang dianjurkan oleh LAN pada 2007...ini sambutan hari raya terakhir LAN sebabnya pastuh LAN dah tak wujud...dah berkubur namun tetap kekal diingatan warga MQA yang pernah berkhidmat di LAN.

Tinggal kenangan...saat indah bersama Kak Suhaila, Kak Ana & Rohaidah yang telah berpindah ke floor lain..yang tinggal hanya aku & Kak Ita yang masih kekal di tg. 11B.


Sempat bergambar kenangan dengan Fazley...masa nih Fazley datang kat LAN untuk tujuan kerja..tapi kitaorang ambik kesempatan bergambar dengan dia..mujur dia sporting sudi bergambar dengan kitaorang...


Sekitar majlis Hari Kualiti anjuran LAN

Mutiara Kata :

Walau ape pun tanggapan orang tentang kawan .. bagi saya, kawan tupenting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yang sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kepada kawan -kawan nya.










0 comments: