CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 3, 2008

Family day MQA (Hotel Everly Reosort, Melaka)

Tanggal 28 - 30 Mac '08 yang lalu MQA telah mengadakan Family day kat Hotel Everly Resort, Melaka. Walaupun time nih aku tengah sarat pregnant tunggu masa jer nak bersalin, namun aku gagah juga g family day nih..lagipun kat Melaka aku g ler..konon2 kalau aku rasa nak terbersalin aku g ler Hospital Besar Melaka. Lagipun mak mertua aku dok kat Melaka so rasanya ok ler kan? Kalau kat area utara sah2 ler aku tak g. jauh sgt....


Dalam kesejukan pun syahmi masih leh beri pose bersama darwisy anak kak Dilla


Kat Hotel Everly ni ada kolam renang so syahmi takkan lepaskan peluang mandi kolam renang..siap bawa pelampung lagi. Rasa cam nak mandi sampai petang jer...best tau!!!




Pose istimewa syahmi bersama hadiah Teka Musang Berjanggut anjuran Kelab Kebajikan MQA..yang best tuh dapat tempat pertama. Rezeki syahmi dan baby yang bakal lahir.








Konon2 tengah kusyuk berbual ler tuh...sebenarnya berlakon jer lebih. Bercakap pun tak reti lagi time nih.


Lepas lunch syahmi sempat menikmati permandangan indah kat lobby hotel.he3



Sebelum tido nak pose dulu..tapi ayah dia dah lama diulit mimpi. "Teruk ler ayah nih, tadi kata nak pose dengan syahmi dulu baru tido!"


Sempat tengok tv dengan ayah. Time nih tengah hot Akademi Fantasia 6.




Mutiara Hati :


Hidup ini tidak seindah mimpi, secerah mentari pagi dan tak seriang kicauan burung diangkasa. Namun, jika ingin bahagia dekatilah insan yang Allah ciptakan seikhlas hati.





0 comments: