CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 7, 2008

SeKiTaR MaJLiS KoNVo aDiK aKu FaDiL

Saat gembira ketika menghadiri konvo adik aku Fadil kat UiTM, Shah Alam. Time nih dia baru jer habis ambik Diploma Sains Kuantitatif kat UiTM Shah Alam...sekalung tahniah buat adik aku. Moga lepas nih aku akan dapat hadiri Majlis Konvo dia lagi tuk peringkat Ijazah lak...



Bergambar kenangan bersama mak, ayah dan adik2 aku Haikal dan Ikhmal








Syahmi tak lepaskan peluang bergambar jugak dengan Pak Teh dia..tuh senyum gembira ler tuh!!!






Mutiara Kata :

Kehidupan manusia bukanlah suatu jalan yang datar dan licin melalui dengan senang dan damai, tetapi kehidupan manusia penuh onak duri, suka duka dan perjuangan belaka.
Keberuntungan itu terdapat cuma pada orang yang berani dan pada orang yang penakut tertutup. Berhasil apa tidaknya maksud kita tergantung kepada keberanian hati kita.
Kekuatan tidaklah dapat mengalahkan kebenaran, melainkan kebenaranlah yang mengalahkan kekuatan.
Merangkak tetapi sampai, terlebih baik dari berlari putus di jalan












0 comments: